standaard Waarschuwing: JavaScript is uitgeschakeld in uw browser. Hierdoor kunt u mogelijk niet alle vragen in deze enquête beantwoorden. Controleer de instellingen van uw browser. Vraagboom Chat DK Afspraken Vragen voor in de chat voor afhandeling op het IC Er zijn 11 vragen in deze enquête. Afspraken info Benodigde info voor snelle afhandeling door IC Waarmee kunnen we u van dienst zijn? Ik wil een afspraak verzetten Ik wil een nieuwe afspraak maken Ik wil een afspraak annuleren Ik heb een andere vraag (Deze vraag is verplicht) Welke afspraak wilt u verzetten? Geef hieronder de datum, tijdstip en lokatie (welke kliniek) van de afspraak die u wilt verzetten. (Deze vraag is verplicht) Welke afspraak wilt u annuleren? Geef hieronder de datum, tijdstip en lokatie (welke kliniek) van de afspraak die u wilt annuleren. (Deze vraag is verplicht) Wij gaan de afspraak voor u annuleren. Wilt u aangeven wat de belangrijkste reden is voor het annuleren van de afspraak? Ik ga naar een andere kliniek of ziekenhuis Ik heb geen klachten meer Ik heb geen verwijsbrief Het komt mij (nu) niet uit Een te lange wachttijd Ik ben ziek Ik zie af van de behandeling Anders: (Deze vraag is verplicht) Wij kunnen alleen een nieuwe consult of controle afspraak of een fysio- of ergotherapie afspraak voor u boeken. Welke afspraak wilt u boeken? Kies één van de volgende antwoorden Consult afspraak met de arts (u heeft hiervoor een verwijzing met de huisarts nodig) Controle afspraak (bij uw huidige behandelaar) Consult second opinion (u heeft hiervoor een verwijzing van uw huisarts nodig en een kopie van uw medisch dossier) Fysiotherapie afspraak (bij uw huidige behandelaar) Ergotherapie afspraak (bij uw huidige behandelaar) (Deze vraag is verplicht) Op welke lokatie wilt u een afspraak inboeken? Almelo Almere Amersfoort Amsterdam Apeldoorn Breda Den Bosch Den Haag Eindhoven Enschede Gorinchem Gouda Haarlem Hilversum Leiden Lelystad Nijmegen Rotterdam Tilburg Utrecht Velp Venlo |Tegelen Weert Zeist Zwolle (Deze vraag is verplicht) Welke dagdelen bent u beschikbaar? Alles selecteren wat van toepassing is Maandagochtend Dinsdagochtend Woensdagochtend Donderdagochtend Vrijdagochtend Maandagmiddag Dinsdagmiddag Woensdagmiddag Donderdagmiddag Vrijdagmiddag (Deze vraag is verplicht) We gaan kijken of er ruimte is op de eerst beschikbare momenten die door u zijn aangegeven. Mogen we de afspraak direct voor u verzetten? Kies één van de volgende antwoorden Ja, graag! Nee, graag eerst overleg met mij. (Deze vraag is verplicht) We gaan kijken of er ruimte is op de eerst beschikbare momenten die door u zijn aangegeven. Mogen we de afspraak direct voor u inboeken? Kies één van de volgende antwoorden Ja, graag! Nee, graag eerst overleg met mij. [[ verzetten naar afspraak op ]] Een medewerker gaat zo snel mogelijk de afspraak voor u verzetten. De verzette afspraak ziet u in de app. Ook kan u hierover een email bevestiging ontvangen. [[ inboeken op lokatie op ]] Een medewerker gaat zo snel mogelijk de afspraak voor u inboeken. De ingeboekte afspraak ziet u in de app. Ook kan u hierover een email bevestiging ontvangen. [[ verzetten naar afspraak op ]] Een medewerker gaat uw vraag in behandeling nemen. Zorgt u dat u bereikbaar bent zodat we uw afspraak snel kunnen verzetten. inboeken op lokatie op Een medewerker gaat uw vraag in behandeling nemen. Zorgt u dat u bereikbaar bent zodat we uw afspraak snel kunnen inboeken. (Deze vraag is verplicht) Welke vraag heeft u voor ons? Een medewerker gaat uw vraag in behandeling nemen. Zorgt u dat u bereikbaar bent zodat we u snel kunnen helpen. Verzenden Wilt u al uw invoer wissen? Annuleren, verwijder alle ingevulde antwoorden