Waarschuwing: JavaScript is uitgeschakeld in uw browser. Hierdoor kunt u mogelijk niet alle vragen in deze enquête beantwoorden. Controleer de instellingen van uw browser.

Vraagboom Chat DK Afspraken

Vragen voor in de chat voor afhandeling op het IC
Er zijn 11 vragen in deze enquête.
Afspraken info
Benodigde info voor snelle afhandeling door IC
Waarmee kunnen we u van dienst zijn?
(Deze vraag is verplicht)
Welke afspraak wilt u verzetten? Geef hieronder de datum, tijdstip en lokatie (welke kliniek) van de afspraak die u wilt verzetten.
(Deze vraag is verplicht)
Welke afspraak wilt u annuleren? Geef hieronder de datum, tijdstip en lokatie (welke kliniek) van de afspraak die u wilt annuleren.
(Deze vraag is verplicht)

Wij gaan de afspraak voor u annuleren.

Wilt u aangeven wat de belangrijkste reden is voor het annuleren van de afspraak?

(Deze vraag is verplicht)
Wij kunnen alleen een nieuwe consult of controle afspraak of een fysio- of ergotherapie afspraak voor u boeken. Welke afspraak wilt u boeken?
(Deze vraag is verplicht)
Op welke lokatie wilt u een afspraak inboeken?
(Deze vraag is verplicht)
Welke dagdelen bent u beschikbaar?
(Deze vraag is verplicht)
We gaan kijken of er ruimte is op de eerst beschikbare momenten die door u zijn aangegeven. Mogen we de afspraak direct voor u verzetten?
(Deze vraag is verplicht)
We gaan kijken of er ruimte is op de eerst beschikbare momenten die door u zijn aangegeven. Mogen we de afspraak direct voor u inboeken?

[[ verzetten naar afspraak op ]]

Een medewerker gaat zo snel mogelijk de afspraak voor u verzetten. De verzette afspraak ziet u in de app. Ook kan u hierover een email bevestiging ontvangen.

[[ inboeken op lokatie op ]]

Een medewerker gaat zo snel mogelijk de afspraak voor u inboeken. De ingeboekte afspraak ziet u in de app. Ook kan u hierover een email bevestiging ontvangen.

[[ verzetten naar afspraak op ]]

Een medewerker gaat uw vraag in behandeling nemen. Zorgt u dat u bereikbaar bent zodat we uw afspraak snel kunnen verzetten.

inboeken op lokatie op

Een medewerker gaat uw vraag in behandeling nemen. Zorgt u dat u bereikbaar bent zodat we uw afspraak snel kunnen inboeken.

(Deze vraag is verplicht)
Welke vraag heeft u voor ons?
Een medewerker gaat uw vraag in behandeling nemen. Zorgt u dat u bereikbaar bent zodat we u snel kunnen helpen.