Waarschuwing: JavaScript is uitgeschakeld in je browser. Hierdoor kun je mogelijk niet alle vragen in deze vragenlijst beantwoorden. Kijk de instellingen van je browser na.

Classificatie aanpassingen Pulse

Tool voor het classificeren van aanpassingen van Pulse en bijbehorende workflows

Er zijn 18 vragen in deze vragenlijst.
(Deze vraag is verplicht)
Wie ben je?
(Deze vraag is verplicht)
Wat is er aan de hand?
(Deze vraag is verplicht)
Ik heb de volgende vraag over Pulse:
We kunnen je beter helpen wanneer je:
  • Aangeeft om welke patient(en) het gaat en/of
  • Welke scherm je iets niet kunt vinden (geef de url) en/of
  • Naar welke informatie je precies op zoek bent.
(Deze vraag is verplicht)
Het volgende werkt niet in Pulse:
We kunnen je beter helpen wanneer je aangeeft:
  • Bij welke patient(en) dit probleem zicht voordoet
  • Op welke pagina in Pulse je dit probleem tegenkomt (geef de url)
  • Of het probleem zich altijd voordoet of soms (onder welke omstandigheden dan precies?)
  • Of je werkt binnen de Equipe Desktop omgeving en in welke browser + versie nummer (Chrome, Internet explorer of Firefox)
(Deze vraag is verplicht)
Het volgende performance probleem doet zich voor:

We kunnen je beter helpen wanneer je:

  • Aangeeft op welke pagina het probleem zich voordoet (geef de url)
  • Of het probleem zich altijd voordoet of soms (hoe reproduceerbaar is het?)
  • Onder welke omstandigheden het probleem zich voordoet (werk je binnen je equipe desktop omgeving bijv., in welke browser + versie nummer)
  • Of het gaat om een pulse pagina zelf of de koppeling vanuit Skalpell
(Deze vraag is verplicht)
Ik wil de volgende aanpassing in de userinterface:

Geef het volgende op:

  • Op welke pagina wil een aanpassing? Geef de url op.
  • Is dit een aanpassing voor alle gebruikers?
  • Is dit een aanpassing onder alle omstandigheden of moet het soms het wel aangepast zijn en een andere keer niet?
  • Geef evt. aan welke cosmetische aanpassingen gewenst zijn (kleur, font, grootte van knoppen etc)
  • Welke informatie (anders) getoond zou moeten worden.
(Deze vraag is verplicht)
Betreft de aanpassing het toevoegen of verwijderen van artsen die in of uitdienst zijn getreden?
(Deze vraag is verplicht)
Welke aanpassing(en) zou je willen aan de vragenlijsten?

Specificeer het volgende:

  • Om welke vragenlijst(en) gaat het? Geef naam van de vragenlijst en is dit een lijst voor de patient of een zorgverlener?
  • In welk meettraject? Geef de naam van de traject(en) waarin de lijst(en) voorkom(t)(en)
  • Welke vragen wil je verwijderen of toevoegen?
  • Moet er iets veranderd worden aan de omstandigheden waaronder een vraag wordt getoond? (Als.... dan....)
  • Motiveer waarom de verandering gewenst is.
  • Is er draagvlak voor deze aanpassing nodig van collega's? Zo ja, geef aan wat je gedaan hebt om dit draagvlak te creeren en wat de huidige status hieromtrent is.
(Deze vraag is verplicht)
Wie treden er in of uitdienst? En per welke datum?
Voeg een screenshot of een file toe om je aanpassing of probleem nader toe te lichten:
  Titel Opmerking Bestandsnaam
(Deze vraag is verplicht)
Welke aanpassing aan het meettract moet worden gedaan?

Specificeer het volgende:

  • Waarom is de aanpassing nodig?
  • Om welke meettraject gaat het?
  • Om welke vragenlijst(en) gaat het?
  • Moeten er lijsten verwijderd worden of toegevoegd?
  • Bij toevoeging van lijsten: zijn deze lijsten reeds beschikbaar (in de literatuur of elders)
  • Om welke meetmomenten? Erbij of verwijderen?
  • Moet de timing (van wanneer tot wanneer een lijst open staat) worden aangepast?
  • Sommige vragenlijsten worden verstuurd op basis van een afspraak uit skalpell: moet deze afspraaktrigger worden aangepast?
(Deze vraag is verplicht)
Welk meettraject moet er komen?

Omschrijf het volgende:

  • Waarom moet dit meettraject er komen?
  • Voor welk medisch gebied en welke behandeling(en)
  • Zijn er gevalideerde vragenlijsten bekend in de (wetenschappelijke) literatuur die gebruikt zouden kunnen worden?
  • Wie gaan er gevens invullen: patienten, arts, consulent, therapeut?
  • Op welke momenten zouden deze gegevens verzameld moeten worden? Gekoppled aan afspraken?
  • Wat is het primaire doel van de data verzameling? Wetenschappelijk onderzoek? kwaliteitscontrole?
  • Hoe gaande gegevens gebruikt worden om de zorg bij Equipe te verbeteren? Welke gegevens moeten wanneer teruggekoppled worden naar zorgverleners en/ of patienten?
  • Is er consensus met collega's over de wens tot dit nieuwe traject? Ook qua inhoud?
(Deze vraag is verplicht)
Welke uitkomsten data ben je naar op zoek?
(Deze vraag is verplicht)

Welke nieuwe Pulse functionaliteit zou je willen hebben?

Geef aan:

  • Wat de meerwaarde is voor de zorg bij Equipe, bijv. in termen van betere uitkomsten of verbetering van het zorgproces.
  • Op welke pagina's er aanpassingen nodig zijn
  • Op welke manier patienten of zorgverleners of management omgaan met deze nieuwe functionaliteit.

Het is heel waarschijnlijk dat de aanpassing direct doorgevoerd kan worden op de Pulse site. Iemand van het Pulse beheer team neemt contact met je op wanneer de aanpassing is doorgevoerd of wanneer er toch nog vragen zijn.

Een medewerker van het Pulse beheer team neemt contact met je op over het beantwoorden van je vraag. Verwacht een email of telefoontje de komende x dagen.

Aanpassingen in de user interface moeten door een specialist bekeken worden om te kijken of deze doorgevoerd kunnen worden. Je kunt de volgende stappen verwachten:

  1. Intake door specialist
  2. Terugkoppeling mbt haalbaarheid en verdere vragen
  3. Specificatie van de opdracht en doorsturen hiervan naar programmeur
  4. Testen van de aanpassing op de pulse test of acceptatie site
  5. De aanpassing wordt doorgevoerd op de Pulse productie site bij de eerst volgende update
Aanpassingen aan meettrajecten moeten door een specialist bekeken worden om in te schatten wat de impact is:
  1. Op de consistentie van de huidige dataverzameling
  2. Impact op het zorgproces, belasting voor patient en zorgpersoneel
  3. Toegevoegde waarde voor de kwaliteit van de zorg

Je kunt de volgende stappen verwachten, waarbij jezelf ook een actieve rol speelt:

  1. Intake(gesprek) door specialist
  2. Terugkoppeling m.b.t. haalbaarheid en verdere vragen
  3. Specificatie van de opdracht en evt. doorsturen hiervan naar programmeur.
  4. Testen van de aanpassing op de pulse test of acceptatie site
  5. De aanpassing wordt doorgevoerd op de Pulse productie site bij de eerst volgende update.
Een medewerker van het Pulse beheer Team neemt je vraag in behandeling. Je kunt binnen x dagen een antwoord verwachten.
Een medewerker van het Pulse beheer team gaat naar het probleem kijken en neemt zo spoedig mogelijk ontact met je op.
Voor nieuwe functionaliteit gaat een specialist met jou inschatten wat de impact is:
  1. Op de consistentie van de huidige dataverzameling
  2. Impact op het zorgproces, belasting voor patient en zorgpersoneel
  3. Toegevoegde waarde voor de kwaliteit van de zorg

Je kunt de volgende stappen verwachten, waarbij jezelf ook een actieve rol speelt:

  1. Intake(gesprek) door specialist
  2. Terugkoppeling m.b.t. haalbaarheid en verdere vragen
  3. Specificatie van de opdracht en bijkomende kosten
  4. Evt. overleg van de opdracht met een programmeur.
  5. Testen van de aanpassing op de pulse test of acceptatie site
  6. De aanpassing wordt doorgevoerd op de Pulse productie site bij de eerst volgende update.